Ez a nő bőrét lehámozta a Topical szteroid krém függőség miatt

Ha valaha használta a túlterhelt szteroid krémet (például a hidrokortizon) a bőr kezelésére, érdemes lehet hallgatnia: kiderül, hogy ezek a gyakori helyi kenőcsök komolyan ijesztő mellékhatásokat okozhatnak, ha nem megfelelően használják őket.

Alapján A Daily Mail, A 50 éves Juli-Anne Coward azt állítja, hogy a szteroid krémek szedése után rendkívül fájdalmas és zavaró bőrkiütéseket szenvedett, amelyeket fiatal korban “rokonszenvvel” jellemzett. A Gyáva már több mint 40 éve használta a gyulladáscsökkentő kenőcsöket, hogy megvédje az ekcémát, de úgy döntött, abbahagyja a fájdalmas, vörös sebek és elváltozások ismétlődő fellángolásának fájdalmait – nem használta a krémeket. Szenvedett attól, amit a bőrgyógyászok a helyi szteroid kivonásnak neveznek, fájdalmas állapotot jelent, amely a szteroid krémek hirtelen abbahagyása után jelentkezik.

Karyn Grossman bőrgyógyász szerint a betegek toleránsak lehetnek a helyi szteroidokkal szemben, és többet kell használniuk az eredmények megjelenítésére. A hosszú ideig tartó kezelés abbahagyása a bőr elcsúszását, az eredeti bőrtünetek ismétlődését és súlyosbodását, valamint a látható vérerek növekedését okozhatja – amelyek mindegyike Coward azt mondta, hogy szenvedett. Gyáva mondta A Daily Mail, “Az én ekcém teljesen megőrült, és kifejlesztettem a legrosszabb akne, amit valaha láttál. A foltok szinte olyanok voltak, mint a források – túlmutatnak a tipikus tinédzser pattanásokon. A szteroid krémek szinte függőséget éreztek. Ha nem alkalmaztam, akkor a bőre égni kezd. Az embereknek csak azt tudom leírni, hogy úgy érzem, hogy a ruhám csalánból és darázscsíkból áll. “

A gyávaság végül úgy döntött, hogy a szteroid krémeket 2016 szeptemberében eldönti, és míg a végzetes tünetei lassan javulnak, nem mennek el: minden nap át kell kötöznie az egész testét kötszerekbe, és el kell ismernie, hogy a ruháját viselni fogja, így a varratok nem irritálják a sérült, érzékeny bőrt.

Egy e-mailben a következő címre: csábít, Grossman felajánlotta szakértő véleményét Coward állapotáról (amely a Nemzetközi Helyi Szteroid-függőség Hálózat szerint több ezer ember szenved).

“A szteroid kivonáson keresztül sokféleképpen lehet segíteni az embereknek. Ez nagymértékben függ a kezelt betegségtől. A pattanások esetében néha szükségünk van orális antibiotikumokra, helyi antibiotikumokra, vagy akár hormon-modulációs gyógyszerekre. Seborrheás dermatitisz esetében gombaellenes kezelést, például Mizoram sampont vagy krémet használhat. Súlyos pikkelysömör vagy ekcéma esetén pedig nagyon fontos a tanulás, hogyan kell kezelni a bőrüket kedvesen, más immunkomponáló gyógyszerekkel együtt. “

Csábító lehet a szteroidok kezelésére a kisebb bőrproblémák, például a pattanások (a kezelés gyulladáscsökkentő és hajócsökkentő tulajdonságai csinál hogy a bőred jobban kinézzen és érezze magát), de Grossman azt tanácsolja, hogy elkerülje a szteroidokat és alternatív kezeléseket keressen, amikor csak lehetséges. Ha a szteroid használata elkerülhetetlen, használd azt takarékosan: minél gyakrabban használja, annál valószínűbb, hogy megvonja a szteroidot. Ne feledje, hogy a szteroidok gyógyszerek, és minden gyógyszer – bármennyire ártalmatlan is – káros mellékhatásokat okozhat.


További bőrápolási tanácsok a felső bőrgyógyászoktól:

  • 14 Bőr tippek A bőrgyógyászok valójában használják magukat a fiatalabb bőrűek számára
  • A bőrápolási termékek legfelső dermatológusai esküsznek
  • 10 bőrgyógyász-jóváhagyott akne kezelések, hogy próbálja meg most

Nézd: Mi okozza a felnőtt akne és hogyan lehet megszabadulni?

Loading...